Dag 56 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu Dag 56 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu

Dag 56

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

04 Januari 2014 | Ethiopië, Debre Zeyit

Bitterballendag! ’s Ochtends nog wat aan school gedaan en om half 3 werden we opgehaald door Mamush om naar Addis Abeba te gaan, naar de Nederlandse Ambassade voor de nieuwjaarsreceptie. We zagen er allemaal heel fancy uit, Natasja en Linda hadden allebei een rokje van mij geleend haha. Maargoed, we zagen er netjes uit. Onderweg eerst nog langs Sunshine om de andere Nederlanders op te halen. Nineke, Elvira, Pim, Gerdine, Anniek, Geerten, Marleen en het zootje kids ging namelijk ook mee. Het was lekker druk op de weg, dus we kwamen pas rond kwart over 4/ half 5 aan. De bitterballen waren niet zo lekker.. de gehaktballen en de pizza’s wel. Het was een beetje een saaie boel allemaal. Wel een hele mooie tuin hadden ze, dus heb maar bloemenfoto’s gemaakt. Gelukkig was het maar tot 6 uur, dus rond half 7 gingen we weer weg. Ik had honger.. maar gelukkig was ik niet de enige. Uiteindelijk met nog een paar auto’s vol met Nederlanders gestopt bij een pizza restaurant en daar 3 meter pizza besteld. Was erg apart.. ook al was de pizza nogal vegetarisch, heb wel een paar stukken op, zelfs met zalm. Uiteindelijk waren we pas rond 10 uur thuis. Alvast maar gedoucht, aangezien er vaak geen water is op zondag.