Dag 59 - Reisverslag uit Langano, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu Dag 59 - Reisverslag uit Langano, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu

Dag 59

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

07 Januari 2014 | Ethiopië, Langano

Weer lekker vroeg uit bed, om half 8 zaten we aan het ontbijt, pancakes met chocolade enzo. Het was een lopend buffet, wel vet awesome. Om half 9 zou de chauffeur ons komen ophalen, maar dat was een Ethiopiër dus hij was 20 minuten te laat. 10 km verderop ligt een National Park, dus daar zijn we heen gereden. Daar zijn we lopend het park in gegaan, we hebben struisvogels gezien ( minder gevaarlijk als de vorige keer) daar stonden we heel dichtbij. Daarna kwamen we everzwijnen en een hele kudde gazelles tegen, dat was wel heel vet. Er was ook een heel scala aan verschillende soorten vogels. Verderop in het park hadden we een super mooi uitzicht over de 2 meren, 1tje was het grootste meer van Ethiopië. De sfeer zat er goed in, onze bewaker was ook weer crazy. Helaas was het hippo spot meer ergens anders en konden we ook niet naar de hotsprings omdat het kerstmis is in Ethiopië en we geen jeep konden huren, met een busje kon je er niet komen. Dus dat was een beetje jammer, maar het was wel heel gezellig en we hebben er grappige en mooie foto’s aan overgehouden. Voor volgende week maar even kijken of we toch nog ergens nijlpaarden kunnen spotten, anders maar in de dierentuin als we weer thuis zijn. Eenmaal terug de middag al zonnend, zwemmend en kayakend doorgebracht. Met de kayaks hadden we een super mooi uitzicht vanaf het meer en we zagen ook nog een wilde varaan op een soort eilandje. Om half 3 was het tijd voor ja ja… daar is ie weer.. een massage. Dit keer een stuk minder pijnlijk gelukkig. Rond 5 uur gingen we pizza bestellen, maar die was pas om 8 uur klaar. In de tussentijd gepouled, mojito gedronken en getafelvoetbald. Dennis heeft mij en Elvira ook nog voorgelezen. Zo leuk. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat de pizza van Piramids toch lekkerder was. De warme douche was me niet gegund, steeds als ik eronder stond was hij naar een paar minuten koud. Beetje jammer, maarja over 10 dagen kan ik elke dag weer warm douchen.