Dag 61 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu Dag 61 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu

Dag 61

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

09 Januari 2014 | Ethiopië, Debre Zeyit

Om 9 uur zouden we opgehaald worden, maar drie kwartier later was er nog steeds geen Mamush. Aan de ene kant houden we van hem en aan de andere kant haten we hem. Pas na 10 uur kwam hij aankakken, hij had de tijd blijkbaar verkeerd begrepen. Maargoed, vergeven en vergeten. 2 uur later kwamen we aan in Addis. Dennis en Natasja moesten hun visum nog verlengen. Dit heeft uiteindelijk de hele dag geduurd. Tussendoor zijn Linda, Nineke, Elvira en ik wat bij Kaldi’s gaan drinken ( dat is de Ethiopische versie van de Starbucks) en de markt nog opgeweest. Niet veel gekocht daar. Pas rond half 5 horen we weer wat van Dennis en Natasja, ze zijn eruit gegooid omdat ze gingen sluiten en moeten morgen terug komen. Vet balen en super stom, want ze hadden in totaal 4 uur zitten wachten. Toen met zijn alle nog een souvenirstraatje ingedoken, waar iedereen al het geld spendeerde aan allerlei zooi. Zelf ook nog leuke dingen gekocht, nu nog voor 3 mensen iets scoren op de markt in Debre Zeit dinsdag en dan heb ik alles compleet. Pas ’s avonds laat waren we weer terug. Hierna kwamen we erachter dat de deadline voor het adviesrapport niet gehaald kon worden omdat h6+7 niet af waren, die Dennis zou doen. Dit beketende dat hij geen enkele deadline heeft gehaald, terwijl dit misschien wel de belangrijkste was aangezien we zaterdag moeten presenteren en alles af wilden hebben. Hierdoor besloten we dat de maat vol was en dat hij voortaan alleen verder kon. Hij heeft ons echt laten zitten als groep vind ik, al het werk dat we krijgen is half werk, afgeraffeld of niet op niveau. Verbeteringen worden niet of pas te laat doorgevoerd en niets is compleet. Een verschrikking. Nu dus hard aan de slag om alles op tijd af te krijgen voor zaterdag. We mogen al zijn stukken opnieuw doen/ gaan aanpassen. Hell.