Dag 63 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu Dag 63 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu

Dag 63

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

11 Januari 2014 | Ethiopië, Debre Zeyit

Rond 9 uur uit bed om de boel te verbouwen voor de IC dag. De bedden werden aan de kant geschoven en de tafels worden tegen de muur aan geschoven. Alle zooi wordt netjes weggewerkt en we creëren een presentatieruimte. De beamer is er rond 10 uur, wat fijn is aan het klaslokaal is dat er al een wit doek is om op de presenteren. Intussen maakt Linda de trainingsmanual nog verder af en wordt het daarna geprint om te demonstreren, evenals het certificaat, het lesschema en de toetsing. Tijdens al het werk hebben we Dennis nog geen één keer gezien. Hij wilde zelfs niet printen en reageert vreselijk kinderachtig als wij dit hem vragen. Toen ik dit nog een keer op een beleefde manier vroeg zei hij dat ik op moest rotten met mijn kutkop. Dit dus maar gedaan. Hij is nu officieel de kinderachtigste persoon met wie ik ooit heb samengewerkt. Uiteindelijk doet hij geen ene zak voor heel de IC dag. Rond kwart voor 2 verschijnen de eerste mensen. Rond kwart over 2 beginnen we met de rondleiding. Bijna alle belangrijke mensen die we hadden uitgenodigd waren er, echt super leuk. Dennis zou deze eigenlijk doen, maar door problemen op de compound van Genesis moet er een medewerker meelopen. Uiteindelijk neemt de werknemer de rondleiding over en doet Dennis niet eens moeite om er nog wat van te maken of dingen aan te vullen. Maargoed dat is natuurlijk oud nieuws. De presentaties van mij en Natasja gingen goed, al vergat ik wel de helft van mijn tekst. We kregen veel positieve feedback en complimenten, het kritiek was opbouwend en we konden er ook wat mee. ’s Avonds volleyballen en weer uit eten, dit keer bij het Piramids Resort. Was lekker ( duur). ’s Avonds alles weer op zijn plek geschoven en mijn blog bijgewerkt.