Dag 55 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu Dag 55 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu

Dag 55

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

03 Januari 2014 | Ethiopië, Debre Zeyit

En weer de hele dag gewerkt aan verslagen en andere schooldingen. ’s Middags lekkere dingen gehaald bij Grace en daarna door gegaan naar Tommy’s om te gaan eten. Was weer lekker, had paper steak besteld. We hadden nog wel een Linda knuffelaar op de heenweg.. opeens hing er één of andere lunatic aan Linda en wilde haar tas afpakken. We werden te hulp gesneld door Ethiopiërs die vlakbij stonden, die man kreeg een flink pak slaag, maar dat hielp blijkbaar niet want hij kwam weer op ons af. Toen hebben een paar Ethiopiërs hem beetgepakt en weggevoerd. Echt super dat we zo snel werden geholpen, dat zie je in Nederland nog niet zo snel gebeuren. Maar zo zie je maar weer dat het niet altijd veilig is op straat, ook niet overdag.