Dag 69 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu Dag 69 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu

Dag 69

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

17 Januari 2014 | Ethiopië, Debre Zeyit

En dat was het weer… 10 weken Ethiopië zit er alweer op. Was echt één van de beste periodes uit mij leven. Heb echt veel geleerd; over het land, over andere mensen en vooral over mezelf. Heb echt super mensen leren kennen en heb nog nooit zoveel voor school gedaan :p vandaag de nodige dingetjes gedaan die bij het vertrek horen; opruimen, inpakken, eten kopen, tickets uitprinten enz. zo meteen gaan we lekker eten bij Piramids, pizza voor het laatst. Om 18:00 gaan we richting het vliegveld, hopelijk is Mamush op tijd. Pim en Gerdine gaan ook mee, daar nemen we vanavond afscheid van. Ben trouwens 3 kg aangekomen tijdens deze periode.. oeps. En ik doe nog wel elke avond buikspieroefeningen  achja. Tot snel in Nederland!!