Dag 49 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu Dag 49 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu

Dag 49

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

28 December 2013 | Ethiopië, Debre Zeyit

’s ochtends hadden we een gesprek met Pim aangezien hij van maandag t/m woensdag volgende week weg is. De rest van de middag ijverig aan school gewerkt en het certificaat voor de training ontworpen samen met Linda. Rond 4 uur gingen we naar het internetcafé om de uitnodigingen voor onze IC- dag uit te gaan printen, maar de inkt was op dus we moeten maandag terug komen. Hierna zijn we doorgegaan naar volleybal. Was weer een gezellige avond en de pizza was ook erg lekker. De Nederlanders bemoeiden zich met de muziek die er gedraaid werd en op een gegeven moment spraken Linda en ik af dat als er weer een foute carnavalskraker voorbij zou komen, dat we dan de polonaise zouden doen. Helaas kwam er geen carnavalslied meer en de rest van de Nederlanders keken ons ook vrij afkeurend aan, maar het was wel erg funny. Rond half 9 besloten Linda en ik richting huis te gaan, Natasja en Dennis bleven nog. The Lion King 3 gekeken, blijft een hilarische film. Rond half 11 gingen we slapen, net toen we op bed lagen kwam de rest thuis.