Dag 64 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu Dag 64 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu

Dag 64

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

12 Januari 2014 | Ethiopië, Debre Zeyit

Vandaag weer naar de kerk geweest omdat het de vorige keer best wel mee viel op zich, maar dat was niet zo’n goed idee. Was echt een vreselijk saaie mis, het ging ongeveer 1,5 uur over hetzelfde geneuzel.. en op een gegeven moment moesten we een of andere heilige tekst voorlezen. Gelukkig redde Elvira mij door mijn stuk tekst voor te lezen, aangezien mijn gezicht boekdelen sprak over hoeveel zin ik had om het voor te lezen. Na de dienst nog van iedereen afscheid genomen, dat was wel apart omdat we ze waarschijnlijk nooit meer terug zien. ’s Middags zijn we weer aan het werk gegaan aan alles wat nog af moest en ’s Avonds zijn we bij de Indiër uit eten geweest samen met Niels, een Nederlander die voor 2 weken in Ethiopië is voor onderzoek. Was best lekker, daarna nog met z’n alle een ijsje + milkshake gaan halen bij Get House. ’s Avonds bleek de Indiër ook niet zo’n goed idee te zijn.. Natasja en ik hadden allebei vreselijke last van buikkrampen.