Dag 53 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu Dag 53 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Kelsey Boer - WaarBenJij.nu

Dag 53

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

01 Januari 2014 | Ethiopië, Debre Zeyit

Best op een normale tijd uit bed gegaan vandaag. Rond de middag naar Liesak gegaan om even iedereen te whatsappen en ze een gelukkig Nieuwjaar te wensen en natuurlijk de eerste lunch van het nieuwe jaar te eten. Tomatensoep met brood was het dit keer. Om het jaar maar meteen goed te beginnen werden we gelijk al aangesproken door de raarste mensen ooit. Eerst wenste de mevrouw ons gewoon een gelukkig Nieuwjaar, maar daarna mocht Linda opeens niet praten ofzo? En werd ik gekoppeld aan haar broer van 80. Daarna werden Linda en ik omstebeurt de hele tijd aangestaard, zo irritant. Ze waren ook echt keiharde boeren aan het laten. Toen ik naar de wc ging zei ik voor de grap dat ik hoopte dat ze me niet achterna zou komen om me te verkrachten. Toen ik op de wc zat hoorde ik Natasja en Linda ook opeens. Bleek het dat dat enge mens me serieus achterna was gestalked en waren Linda en Natasja er als mijn bodygoards. Weeeeird ! Volgens mij waren het de Ethiopische bierdrinkende tokkies ofzo, wat een weirdo’s. Eenmaal terug even vergaderd voor alle dingen die we nog moeten doen… zucht. De rest van de dag niet heel meer gedaan. Morgen weer een dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Debre Zeyit

Stage in Ethiopie!

Stage voor 10 weken in Ethiopië ^^ samen met 4 andere klasgenootjes!

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2014

Dag 69

16 Januari 2014

Dag 68

15 Januari 2014

Dag 67

14 Januari 2014

Dag 66

13 Januari 2014

Dag 65
Kelsey

Actief sinds 24 Okt. 2013
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 7670

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 01 Juni 2015

Stage & scriptie in Isle of Wight!

09 November 2013 - 18 Januari 2014

Stage in Ethiopie!

Landen bezocht: